Retouren
Algemene informatie
Om ervoor te zorgen dat je volledig tevreden kunt zijn, bieden wij uitsluitend goederen aan van de beste kwaliteit tegen de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Mocht je desondanks redenen hebben om het artikel terug te sturen, neem dan de volgende stappen zodat je claim zo snel mogelijk kan worden verwerkt.
We proberen altijd, hoe dan ook, een jou tevredenstellende oplossing te vinden.
Schade opgelopen tijdens transport
- De koper is verplicht bij aflevering de status van de zending te controleren en af te wijzen indien de zending incompleet of beschadigd is. Indien, zelfs na controle, de koper beschadiging waarneemt bij de goederen, is hij of zij verplicht de verkoper hiervan onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen (vermeld hierbij: naam, bestelnr. en een beschrijving van de schade). De afdeling Retourgoederen regelt zo snel mogelijk vervanging.
Defecten tijdens het eerste gebruik
Merk je tijdens het eerste gebruik van het product of maximaal 3 dagen na de aankoopdatum een defect op, dan biedt de verkoper een versnelde claimprocedure door het product om te ruilen voor een nieuw, onberispelijk product, mits aan de onderstaande voorwaarden voldaan wordt:
- Het artikel vertoont geen zichtbare signalen van gebruik en het is duidelijk dat het defect niet door de klant veroorzaakt werd.
- Het bepaalde artikel is in de winkel of op voorraad (anders kan niet geruild worden).
Retouren tijdens de garantieperiode
- De koper is verplicht de verkoper op het moment dat deze worden vastgesteld op de hoogte te stellen van defecten (claim).
- Claims kunnen uitsluitend worden geaccepteerd indien zij worden ingediend tijdens de garantieperiode van 36 maanden.
- De koper dient een bewijs van aankoop voor te leggen (zoals een betalingsbewijs).
- De verkoper is niet verantwoordelijk voor schades ontstaan door onjuist gebruik van het product of voor schades voortkomende uit externe gebeurtenissen of verkeerd gebruik. De garantie is niet van toepassing op dergelijke defecten.
- De garantie is niet van toepassing op reguliere slijtage van het product (of onderdelen hiervan) die voortkomt uit gebruik. Een kortere levensduur wordt niet als defect gezien, en wordt dus niet aanvaard als reden voor terugzending.
- Indien de koper gebruik maakt van de wet van gebrekkige prestaties, bevestigt de verkoper schriftelijk (e-mail) wanneer hij/zij zijn of haar recht doet gelden, de voltooiing van de herstelwerkzaamheden en de duur ervan.
- De verkoper gaat akkoord met het repareren of omruilen van defecte goederen binnen een periode van uiterlijk 30 kalenderdagen na ontvangst van de teruggezonden goederen, en met het informeren van de koper van de oplossing van hun claim per e-mail of telefonisch.
- Wordt de claim als rechtmatig erkend, dan dekt de verkoper alle kosten voor het terugzenden van de goederen.
Claimprocedures
- De koper vult het claimformulier in en drukt het af, waarna hij of zij het betreffende formulier in het pakket met terug te zenden goederen doet. Download het formulier hier.
De koper levert de terug te zenden goederen vervolgens persoonlijk of via een koerier af op het hieronder vermelde adres, samen met het betalingsbewijs en, indien nodig, het bovengenoemde Claimformulier.
De koper heeft de optie contact op te nemen met de afdeling Retourgoederen, die de verzending van de goederen kan regelen voor rekening van de verkoper.
AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.nl
Openingstijden Afdeling Retourgoederen: ma–vri 10:00-17:00 (in het Engels)
Afdeling Retourgoederen
Mezi vodami 23, 143 00 Prague 4 – Modřany
Tel.: 202 170 677
E-mail:- Zorg er bij het terugzenden van goederen voor dat deze goed verpakt zijn. De verkoper is niet verantwoordelijk voor eventueel tijdens het transport opgelopen schade.
Verstuur geen goederen onder rembours. We kunnen dergelijke zendingen niet accepteren. - De klant zal via het e-mailadres dat op het Formulier Retourgoederen vermeld staat worden geïnformeerd over het begin van de claimprocedure.