Cookies afstemmen

Cookies zijn kleine bestanden die bij een bezoek aan een website om verschillende redenen worden opgeslagen op het apparaat van waaruit je de site bezoekt. Als je het gebruik van cookies toestaat, verloopt je bezoek aan Kytary.nl altijd in perfecte harmonie met je verwachtingen.

Centrum voor cookievoorkeuren

Noodzakelijke cookies – deze zijn nodig voor de werking van de webshop

Deze cookies zijn voor ons net zoiets als een muziekinstrument voor een muzikant. Ze zijn onmisbaar om goed voor je te kunnen spelen. Om volledig gebruik te kunnen maken van onze website, moet dit type cookies ingeschakeld blijven.

Analytische en functionele cookies – deze hebben we nodig voor evaluaties

Dit type cookies helpt ons te volgen wat er op onze website gebeurt en om te evalueren hoe onze klanten de site gebruiken.

Analytische en functionele cookies kunnen bijvoorbeeld de tijd bijhouden die je als klant op onze site doorbrengt, of andere websites die je bezoekt.

Dankzij deze cookies kunnen we afstemmen op je behoeften en onze website verder verbeteren om te zorgen dat je tevreden bent met de functies ervan.

Informatie die via analytische cookies is verzameld identificeert geen personen.

Marketingcookies – deze hebben we nodig om advertenties in te stellen

Wij gebruiken marketingcookies om te zorgen dat je in je browsers advertenties te zien krijgt die je, afgaande op je surfgedrag, waarschijnlijk zullen interesseren. Deze cookies worden door onszelf of advertentieaanbieders gebruikt en kunnen informatie combineren die is verzameld uit onze website en anders sites die je hebt bezocht. Als je besluit deze cookies te verwijderen of deactiveren, kan de reclame die je te zien krijgt als schlagers in de oren van een heavy metalfan klinken.

Retouren

Algemene informatie

Om ervoor te zorgen dat je volledig tevreden kunt zijn, bieden wij uitsluitend goederen aan van de beste kwaliteit tegen de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Mocht je desondanks redenen hebben om het artikel terug te sturen, neem dan de volgende stappen zodat je claim zo snel mogelijk kan worden verwerkt.

We proberen altijd, hoe dan ook, een jou tevredenstellende oplossing te vinden.

Schade opgelopen tijdens transport

  • De koper is verplicht bij aflevering de status van de zending te controleren en af te wijzen indien de zending incompleet of beschadigd is. Indien, zelfs na controle, de koper beschadiging waarneemt bij de goederen, is hij of zij verplicht de verkoper hiervan onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen (vermeld hierbij: naam, bestelnr. en een beschrijving van de schade). De afdeling Retourgoederen regelt zo snel mogelijk vervanging.

Defecten tijdens het eerste gebruik

Merk je tijdens het eerste gebruik van het product of maximaal 3 dagen na de aankoopdatum een defect op, dan biedt de verkoper een versnelde claimprocedure door het product om te ruilen voor een nieuw, onberispelijk product, mits aan de onderstaande voorwaarden voldaan wordt:

  • Het artikel vertoont geen zichtbare signalen van gebruik en het is duidelijk dat het defect niet door de klant veroorzaakt werd.
  • Het bepaalde artikel is in de winkel of op voorraad (anders kan niet geruild worden).

Retouren tijdens de garantieperiode

  • De koper is verplicht de verkoper op het moment dat deze worden vastgesteld op de hoogte te stellen van defecten (claim).
  • Claims kunnen uitsluitend worden geaccepteerd indien zij worden ingediend tijdens de garantieperiode van 36 maanden.
  • De koper dient een bewijs van aankoop voor te leggen (zoals een betalingsbewijs).
  • De verkoper is niet verantwoordelijk voor schades ontstaan door onjuist gebruik van het product of voor schades voortkomende uit externe gebeurtenissen of verkeerd gebruik. De garantie is niet van toepassing op dergelijke defecten.
  • De garantie is niet van toepassing op reguliere slijtage van het product (of onderdelen hiervan) die voortkomt uit gebruik. Een kortere levensduur wordt niet als defect gezien, en wordt dus niet aanvaard als reden voor terugzending.
  • Indien de koper gebruik maakt van de wet van gebrekkige prestaties, bevestigt de verkoper schriftelijk (e-mail) wanneer hij/zij zijn of haar recht doet gelden, de voltooiing van de herstelwerkzaamheden en de duur ervan.
  • De verkoper gaat akkoord met het repareren of omruilen van defecte goederen binnen een periode van uiterlijk 30 kalenderdagen na ontvangst van de teruggezonden goederen, en met het informeren van de koper van de oplossing van hun claim per e-mail of telefonisch.
  • Wordt de claim als rechtmatig erkend, dan dekt de verkoper alle kosten voor het terugzenden van de goederen.

Claimprocedures

  • De koper vult het claimformulier in en drukt het af, waarna hij of zij het betreffende formulier in het pakket met terug te zenden goederen doet. Download het formulier hier.
  • De koper levert de terug te zenden goederen vervolgens persoonlijk of via een koerier af op het hieronder vermelde adres, samen met het betalingsbewijs en, indien nodig, het bovengenoemde Claimformulier.

    De koper heeft de optie contact op te nemen met de afdeling Retourgoederen, die de verzending van de goederen kan regelen voor rekening van de verkoper.

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.nl
    Afdeling Retourgoederen
    Mezi vodami 23, 143 00 Prague 4 – Modřany

    Openingstijden Afdeling Retourgoederen: ma–vri 10:00-17:00 (in het Engels)

    Tel.: 202 170 677
    E-mail:
  • Zorg er bij het terugzenden van goederen voor dat deze goed verpakt zijn. De verkoper is niet verantwoordelijk voor eventueel tijdens het transport opgelopen schade.
    Verstuur geen goederen onder rembours. We kunnen dergelijke zendingen niet accepteren.
  • De klant zal via het e-mailadres dat op het Formulier Retourgoederen vermeld staat worden geïnformeerd over het begin van de claimprocedure.

Searched phrases

Categories

Merken

Een momentje