Cookies afstemmen

Cookies zijn kleine bestanden die bij een bezoek aan een website om verschillende redenen worden opgeslagen op het apparaat van waaruit je de site bezoekt. Als je het gebruik van cookies toestaat, verloopt je bezoek aan Kytary.nl altijd in perfecte harmonie met je verwachtingen.

Centrum voor cookievoorkeuren

Noodzakelijke cookies – deze zijn nodig voor de werking van de webshop

Deze cookies zijn voor ons net zoiets als een muziekinstrument voor een muzikant. Ze zijn onmisbaar om goed voor je te kunnen spelen. Om volledig gebruik te kunnen maken van onze website, moet dit type cookies ingeschakeld blijven.

Analytische en functionele cookies – deze hebben we nodig voor evaluaties

Dit type cookies helpt ons te volgen wat er op onze website gebeurt en om te evalueren hoe onze klanten de site gebruiken.

Analytische en functionele cookies kunnen bijvoorbeeld de tijd bijhouden die je als klant op onze site doorbrengt, of andere websites die je bezoekt.

Dankzij deze cookies kunnen we afstemmen op je behoeften en onze website verder verbeteren om te zorgen dat je tevreden bent met de functies ervan.

Informatie die via analytische cookies is verzameld identificeert geen personen.

Marketingcookies – deze hebben we nodig om advertenties in te stellen

Wij gebruiken marketingcookies om te zorgen dat je in je browsers advertenties te zien krijgt die je, afgaande op je surfgedrag, waarschijnlijk zullen interesseren. Deze cookies worden door onszelf of advertentieaanbieders gebruikt en kunnen informatie combineren die is verzameld uit onze website en anders sites die je hebt bezocht. Als je besluit deze cookies te verwijderen of deactiveren, kan de reclame die je te zien krijgt als schlagers in de oren van een heavy metalfan klinken.

Reclamatie

Algemene informatie

We bieden uitsluitend kwaliteitsartikelen aan die u volledig tevreden stellen en waarbij we geheel overtuigd zijn van de voordelige prijs/kwaliteitsverhouding. Als er toch een reden voor reclamatie is, ga dan te werk volgens de punten hieronder, zodat we uw reclamatie kunnen accepteren en zo snel mogelijk kunnen afwikkelen.

We zullen in elk geval proberen een oplossing te bedenken waar u blij mee bent.

Contactgegevens van de reclamatieafdeling

AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.nl
Afdeling Retourgoederen
Mezi vodami 23, 143 00 Prague 4 – Modřany
Tsjechische Republiek

E-mail:

Beschadiging van de zending door het transport

De koper is verplicht om te controleren of de verpakkingen van het artikel niet beschadigd is. Als de koper er pas na ontvangst achter komt dat de zending beschadigd is, dan raden we aan om daar meteen de verkoper van op de hoogte te stellen met e-mailbericht (vermeld: naam, bestelnummer en beschrijving van de beschadiging). Onze reclamatieafdeling zal zorgen voor een snelle ruil.

Defect bij de eerste maal gebruiken van het product

Als het defect zichtbaar wordt als u het product in gebruik neemt, uiterlijk echter binnen 3 dagen na de verkoop, dan zorgt de verkoper voor een snelle oplossing van de reclamatie door ruiling tegen een nieuw, ongebrekkig product als aan alle volgende punten voldaan is:

  • Het product is niet zichtbaar gebruikt en het is duidelijk dat het defect niet door de koper veroorzaakt is.
  • Het gegeven artikel is in de winkel of op voorraad (anders is ruilen niet mogelijk).

Reclamatie in de garantieperiode

  • De koper is verplicht om de verkoper van de defecten op de hoogte te stellen, en wel onmiddellijk, nadat de defecten geconstateerd zijn.
  • Voorwaarde voor acceptatie van de reclamatie is dat die binnen de garantieperiode wordt gedaan, die 36 maanden omvat.
  • De koper moet de aankoop van artikel aantonen (bijv. door een aankoopbewijs).
  • De verkoper draagt geen verantwoordelijkheid voor schades die zijn veroorzaakt door gebruik van het product en evenmin voor schades die zijn veroorzaakt door externe gebeurtenissen en een verkeerde hantering. De garantie heeft geen betrekking op een dergelijk defect.
  • De garantie heeft geen betrekking op de normale slijtage van de zaak (of delen daarvan) die door het gebruik ervan ontstaan is. Een kortere levensduur van het product kan niet worden beschouwd als gebrek en is dus geen reden voor reclamatie.
  • Als de koper gebruik maakt van zijn recht op grond van gebrekkigheid, dan zal de verkoper hem dat bevestigen in schriftelijke vorm (per email), waarin staat dat hij van zijn recht gebruik gemaakt heeft, evenals de uitvoering van reparatie en de duur daarvan.
  • De verkoper verplicht zich ertoe om defecte artikelen binnen 30 kalenderdagen te herstellen of te vervangen te herstellen of te vervangen na ontvangst van het gereclameerde artikel en de koper te informeren over de afwikkeling van de reclamatie per email of telefonisch.
  • Als de reclamatie erkend is als gerechtvaardigd, dan vergoedt de verkoper de kosten van vervoer van het gereclameerde artikel.

Werkwijze bij reclamatie

Wilt u een artikel terugsturen op kosten van Kytary.nl?

  1. 1. Pak het artikel zorgvuldig in.
  2. 2. Via deze link kun je ophalen door bezorgdienst DPD bestellen. Geef in het formulier de reden van je retournering aan:
    1. a) Artikel retourneren (herroeping van het koopcontract binnen de termijn van 30 dagen).
    2. b) Klacht binnen de garantietermijn.
    3. c) Artikel ruilen.
  3. 3. Laat een opmerking achter met de reden van retour. Vul in het veld Opmerking de IBAN in waarop het geld moet worden teruggestort, een beschrijving van het defect of de code van het artikel dat je in plaats van het geruilde artikel wilt ontvangen.
  4. 4. U kunt kiezen uit twee mogelijkheden:
    1. a) Ophalen door een koerier van DPD op uw adres op de gekozen dag (de maximale omtrek van het pakket is 300 cm, de langste rand 170 cm, het maximale gewicht van het pakket is 31,5 kg).
    2. b) Het artikel naar een afgifteplaats van het netwerk DPD Pickup brengen, waar pakketten teruggegeven kunnen worden, zie dpd.com/nl (maximale omtrek van het pakket 250 mm, langste rand 100 cm, maximaal gewicht van het pakket 15 kg).
  5. 5. Wacht totdat de koerier komt, of breng het pakket naar de afgifteplaats.

Is het artikel dat u wilt teruggeven, te groot?

  1. 1. Vul het elektronische reclamatieformulier in en zend dat samen met het aankoopbewijs, uw adres en de ophaaldatum van uw voorkeur naar het e-mailadres . Datum vyzvednutí prosím stanovte s odstupem několika dní dopředu, abychom stihli vyzvednutí zboží objednat.
  2. 2. Pak het artikel zorgvuldig in.
  3. 3. Onze operators of de vervoerder bevestigen/bevestigt de ophaaldatum van de zending.
  4. 4. Wacht op de koerier en overhandig hem het artikel.

Wilt u het te reclameren artikel op eigen kosten met een andere vervoerder terugsturen?

  1. 1. Vul het elektronische reclamatieformulier in en stuur dat samen met het aankoopbewijs naar het e-mailadres , of print het uit en voeg dat samen met een kopie van het aankoopbewijs bij het artikel.
  2. 2. Pak het artikel zorgvuldig in en stuur het op naar ons adres:

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.nl
    Afdeling Retourgoederen
    Mezi vodami 23, 143 00 Prague 4 – Modřany
    Tsjechische Republiek

    Pak het artikel voor verzending zorgvuldig in. De verkoper is niet aansprakelijk voor eventuele beschadiging tijdens het vervoer.

    Verzend het artikel niet onder rembours. Zulke artikelen kunnen wij niet aannemen.

Searched phrases

Categories

Merken

Een momentje