Contact
Bestellingen en klantenservice
Hotline: 202 170 677, ma–vri 10:00-17:00 (in het Engels).
Je kunt ook gebruik maken van ons on-line formulier of per e-mail .
Wanneer komt mijn bestelling aan?
- Zodra je je hebt aangemeld kun je actuele informatie vinden over de status van je order in het hoofdstuk Mijn bestellingen. Heb je je aankoop gedaan zonder je te registreren, dan hoef je alleen maar op de link te klikken in de bevestigingsmail die je kreeg nadat je je bestelling had geplaatst.
- We informeren je per sms-bericht en e-mail wanneer je bestelling verzonden is.
- Kies je ervoor om de bestelling zelf op te halen, wacht dan op het sms-bericht dat we je sturen zodra je bestelling klaar is.
Hoe stuur ik iets terug?
- We hebben een handleiding opgesteld om je te helpen bij het terugzenden. Je vindt deze handleiding, samen met andere informatie, in het hoofdstuk Retouren en Service..
- Wil je meer weten over de mogelijkheid om goederen terug te zenden binnen de retourtermijn van 30 dagen, ga dan naar het hoofdstuk Goederen terugzenden.
Heb je suggesties hoe we onze diensten kunnen verbeteren?
- Stuur je suggesties inzake verbeteringen, complimenten of klachten met behulp van het online formulier of per e-mail naar .
Retouren en post-garantieservice
Tel.: 202 170 677
Open: ma–vri 10:00-17:00 (in het Engels)
Email:
Zakelijk hoofdkantoor
AUDIO PARTNER s.r.o.
Mezi vodami 23
143 00 Praag 4
Tsjechische Republiek
Bedrijfsidentificatienr.: 27114147, btw-nr.: CZ27114147
Tel.: 202 170 677
Email:
Bankgegevens
-
Land/Valuta: Česká republika/€ Rekeningnummer: 1445726001/5500 IBAN: CZ6755000000001445726001 SWIFT: RZBCCZPP Raiffeisenbank a.s., Olbrachtova 2006/9, 140 21 Praha 4