Een bedrijf bestaat uit mensen. Mensen die in hun persoonlijke en beroepsleven bepaalde waarden koesteren, die zich weerspiegelen in hun handelswijze. Wij van Kytary hebben een unieke set bedrijfswaarden, die binnen ons team wordt gedeeld. Deze waarden getuigen van de instelling van de eigenaren die het bedrijf hebben opgericht, en van de collega's die zich in de loop van de tijd bij hen voegden.
Bij het vervullen van onze muzikaal-positieve missie volgen we onze waarden en hebben we tegelijkertijd oog voor de verantwoordelijkheid die onze positie op de Europese markt met zich meebrengt. Door hoe we onze klanten en onze medewerkers behandelen, hoe we wettelijke regels naleven, hoe we omgaan met het milieu beïnvloeden we de algemene perceptie van wat normaal is. Zo dragen we bij tot het zakelijke en maatschappelijke milieu in Europa.
De tevredenheid van onze klanten staat bij ons hoog in het vaandel en is voor ons belangrijker dan onmiddellijke winst.
Wij brengen veel tijd op het werk door en vinden het belangrijk dat we ons er goed voelen.
We doen er alles aan om de ecologische voetafdruk van ons bedrijf te minimaliseren.
Een deel van ons verdiende geld geven we terug aan de muzikale gemeenschap in de vorm van ondersteuning aan culturele evenementen. Dit doen we al lange tijd en beschouwen het als een natuurlijk aspect van een volwassen bedrijf.
Dat de bouw van scholen, snelwegen en andere infrastructuur ergens van bekostigd moet worden, is voor ons niet meer dan logisch. Het pensioen van onze ouders, kosteloze gezondheidszorg en recht op onderwijs worden allemaal betaald met belastinggeld. Wij zijn ons bewust van onze verantwoordelijkheid en willen hier een bijdrage aan leveren.