Logo
Alles over winkelen

Reclamatie

  • We bieden uitsluitend kwaliteitsartikelen aan die u volledig tevreden stellen en waarbij we geheel overtuigd zijn van de voordelige prijs/kwaliteitsverhouding. Als er toch een reden voor reclamatie is, ga dan te werk volgens de punten hieronder, zodat we uw reclamatie kunnen accepteren en zo snel mogelijk kunnen afwikkelen.

    We zullen in elk geval proberen een oplossing te bedenken waar u blij mee bent.

    Contactgegevens van de reclamatieafdeling
    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.nl
    Afdeling Retourgoederen
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praag 4 - Modřany
    Tsjechische Republiek
    Email: klachten@kytary.nl

  • De koper is verplicht om te controleren of de verpakkingen van het artikel niet beschadigd is. Als de koper er pas na ontvangst achter komt dat de zending beschadigd is, dan raden we aan om daar meteen de verkoper van op de hoogte te stellen met e-mailbericht (vermeld: naam, bestelnummer en beschrijving van de beschadiging). Onze reclamatieafdeling zal zorgen voor een snelle ruil.

  • Als het defect zichtbaar wordt als u het product in gebruik neemt, uiterlijk echter binnen 3 dagen na de verkoop, dan zorgt de verkoper voor een snelle oplossing van de reclamatie door ruiling tegen een nieuw, ongebrekkig product als aan alle volgende punten voldaan is:
    1. Het product is niet zichtbaar gebruikt en het is duidelijk dat het defect niet door de koper veroorzaakt is.
    2. Het gegeven artikel is in de winkel of op voorraad (anders is ruilen niet mogelijk).

    • De koper is verplicht om de verkoper van de defecten op de hoogte te stellen, en wel onmiddellijk, nadat de defecten geconstateerd zijn.
    • Voorwaarde voor acceptatie van de reclamatie is dat die binnen de garantieperiode wordt gedaan, die 36 maanden omvat.
    • De koper moet de aankoop van artikel aantonen (bijv. door een aankoopbewijs).
    • De verkoper draagt geen verantwoordelijkheid voor schades die zijn veroorzaakt door gebruik van het product en evenmin voor schades die zijn veroorzaakt door externe gebeurtenissen en een verkeerde hantering. De garantie heeft geen betrekking op een dergelijk defect.
    • De garantie heeft geen betrekking op de normale slijtage van de zaak (of delen daarvan) die door het gebruik ervan ontstaan is. Een kortere levensduur van het product kan niet worden beschouwd als gebrek en is dus geen reden voor reclamatie.
    • Als de koper gebruik maakt van zijn recht op grond van gebrekkigheid, dan zal de verkoper hem dat bevestigen in schriftelijke vorm (per email), waarin staat dat hij van zijn recht gebruik gemaakt heeft, evenals de uitvoering van reparatie en de duur daarvan.
    • De verkoper verplicht zich ertoe om defecte artikelen binnen 30 kalenderdagen te herstellen of te vervangen te herstellen of te vervangen na ontvangst van het gereclameerde artikel en de koper te informeren over de afwikkeling van de reclamatie per email of telefonisch.
    • Als de reclamatie erkend is als gerechtvaardigd, dan vergoedt de verkoper de kosten van vervoer van het gereclameerde artikel.
  • 1. Pak het artikel zorgvuldig in.
    2. Via deze link kun je ophalen door bezorgdienst DPD bestellen. Geef in het formulier de reden van je retournering aan:
    a) Artikel retourneren (herroeping van het koopcontract binnen de termijn van 30 dagen).
    b) Klacht binnen de garantietermijn.
    c) Artikel ruilen.
    3. Laat een opmerking achter met de reden van retour. Vul in het veld Opmerking de IBAN in waarop het geld moet worden teruggestort, een beschrijving van het defect of de code van het artikel dat je in plaats van het geruilde artikel wilt ontvangen.
    4.. U kunt kiezen uit twee mogelijkheden:
    a) Ophalen door een koerier van DPD op uw adres op de gekozen dag (de maximale omtrek van het pakket is 300 cm, de langste rand 170 cm, het maximale gewicht van het pakket is 31,5 kg).
    b) Het artikel naar een afgifteplaats van het netwerk DPD Pickup brengen, waar pakketten teruggegeven kunnen worden, zie dpd.com/nl (maximale omtrek van het pakket 250 mm, langste rand 100 cm, maximaal gewicht van het pakket 15 kg).
    5. Wacht totdat de koerier komt, of breng het pakket naar de afgifteplaats.

  • 1. Vul het elektronische reclamatieformulier in en zend dat samen met het aankoopbewijs, uw adres en de ophaaldatum van uw voorkeur naar het e-mailadres . Stel je afhaaldatum een paar dagen van tevoren in, zodat we het afhalen kunnen bestellen.
    2. Pak het artikel zorgvuldig in.
    3. Onze operators of de vervoerder bevestigen/bevestigt de ophaaldatum van de zending.
    4. Wacht op de koerier en overhandig hem het artikel.

  • 1. Vul het elektronische reclamatieformulier in en stuur dat samen met het aankoopbewijs naar het e-mailadres , of print het uit en voeg dat samen met een kopie van het aankoopbewijs bij het artikel.
    2. Pak het artikel zorgvuldig in en stuur het op naar ons adres

    AUDIO PARTNER s.r.o. - Kytary.nl
    Afdeling Retourgoederen
    Mezi vodami 23, 143 00 Praag 4 – Modřany
    Tsjechische Republiek

    Pak het artikel voor verzending zorgvuldig in. De verkoper is niet aansprakelijk voor eventuele beschadiging tijdens het vervoer.

    Verzend het artikel niet onder rembours. Zulke artikelen kunnen wij niet aannemen.

Vergelijkbare zinnen
Categories
Merken