Voor goederen die gekocht zijn van 1 november tot 24 december bieden we de mogelijkheid om ze in te ruilen voor andere goederen tot 31 januari van het volgende jaar.
Wij willen dat u tevreden bent met de instrumenten die u bij ons heeft. Soms kan het gebeuren dat het artikel dat u gekocht heeft, om de een of andere reden niet voldoet. Daarom geven wij u buiten het wettelijk verplichte de mogelijkheid om het koopcontract op te zeggen, en dat in de vorm van teruggave van het artikel zonder vermelding van reden.
Nadat u uw artikel van de bezorger of in de winkel in ontvangst genomen heeft, hebt u maar liefst 30 dagen om ons op de hoogte te stellen van uw wens op het contract op te zeggen. De wettelijke termijn van 14 dagen voor opzegging van het koopcontract hebben we daarmee tot 30 dagen verlengd. De wettelijke termijn van 14 dagen geldt alleen voor artikelen uit de afdeling Boutique en voor gebruikte artikelen.
Bij opzegging van het contract in de loop van de eerste 14 dagen na ontvangst van de bestelling regelen en betalen wij het vervoer. Gedurende de 16 dagen daarna kunt u de artikelen op eigen kosten naar ons adres sturen. Het geld retourneren we binnen 14 dagen.
Adres en contacten voor teruggave van artikelen:
AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.nl
Afdeling Retourgoederen
Mezi vodami 23, 143 00 Praag 4 – Modřany
Tsjechische Republiek
Email: klachten@kytary.nl
Als u gebruik maakt van een van de door ons aangeboden wijze van afhalen, betalen wij voor u het vervoer (u kunt 1 maal in de 90 dagen van deze dienst gebruik maken).
Als u een artikel tegen een ander wilt ruilen, vermeld dan de code van het verlangde artikel (HN...). Als het artikel op voorraad is, dan sturen wij het per ommegaande naar u toe. Het eventuele prijsverschil lossen we op door bijbetaling of teruggave van het teveel betaalde geld.
1. Pak het artikel zorgvuldig in.
2. Via deze link kun je ophalen door bezorgdienst DPD bestellen. Geef in het formulier de reden van je retournering aan:
a) Artikel retourneren (herroeping van het koopcontract binnen de termijn van 30 dagen).
b) Klacht binnen de garantietermijn.
c) Artikel ruilen.
3. Laat een opmerking achter met de reden van retour. Vul in het veld Opmerking de IBAN in waarop het geld moet worden teruggestort, een beschrijving van het defect of de code van het artikel dat je in plaats van het geruilde artikel wilt ontvangen.
4.. U kunt kiezen uit twee mogelijkheden:
a) Ophalen door een koerier van DPD op uw adres op de gekozen dag (de maximale omtrek van het pakket is 300 cm, de langste rand 170 cm, het maximale gewicht van het pakket is 31,5 kg).
b) Het artikel naar een afgifteplaats van het netwerk DPD Pickup brengen, waar pakketten teruggegeven kunnen worden, zie dpd.com/nl (maximale omtrek van het pakket 250 mm, langste rand 100 cm, maximaal gewicht van het pakket 15 kg).
5. Wacht totdat de koerier komt, of breng het pakket naar de afgifteplaats.
U kunt 1 maal per 90 dagen gratis gebruik maken van deze dienst en Kytary.nl betaalt het vervoer voor u. Als u binnen 90 dagen meerdere malen gebruik maakt, dan zullen de andere afhaalacties volgens de geldende prijslijst voor vervoer door DPD worden berekend (prijs 13 €).
1. Vul het elektronische formulier voor opzegging van het koopcontract en zend dat samen met het aankoopbewijs, uw adres en de ophaaldatum van uw voorkeur naar het e-mailadres . Stel de ophaaldatum in met een ruimte van enkele dagen van tevoren, zodat we het ophalen van het artikel kunnen bestellen.
2. Pak het artikel zorgvuldig in.
3. Onze operators of de vervoerder bevestigen/bevestigt de ophaaldatum van de zending.
4. Wacht op de koerier en overhandig hem het artikel.
Als u binnen 90 dagen meerdere malen gebruik maakt van deze dienst, dan zullen de andere afhaalacties volgens de geldende prijslijst voor vervoer door worden berekend (prijslijst hier).
1. Vul het elektronische formulier voor opzegging van het koopcontract in en stuur dat samen met het aankoopbewijs naar het e-mail adres klachten@kytary.nl, of print het uit en voeg dat samen met een kopie van het aankoopbewijs bij het artikel.
2. Pak het artikel zorgvuldig in en stuur het op.
Als u deze mogelijkheid kiest, dan draagt u in het geval van opzegging van het koopcontract de kosten die verbonden zijn aan teruggave van het artikel, ook als dit artikel vanwege het karakter ervan niet langs normale weg per post teruggezonden kan worden.
Pak het artikel zorgvuldig in. De verkoper is niet aansprakelijk voor eventuele beschadiging tijdens het vervoer.
Als we het geld op een bankrekening buiten NL storten, dan draagt de koper alle stortingskosten die aan een internationale betaling zijn verbonden.
Verzend het artikel niet onder rembours. Zulke artikelen kunnen wij niet aannemen.
Als het terug te geven artikel deel uitmaakte van een samenstelling met korting, dan zal de koper bij teruggave van de overige artikelen van deze samenstelling de gangbare prijs berekend worden.
Als de bestelling of een deel ervan met een cadeaubon betaald is, dan zal eventuele teruggave opgelost worden met een vervangende cheque.
In het geval van opzegging van het koopcontract is de verkoper niet verplicht om de ontvangen gelden eerder aan de koper terug te geven dan wanneer de koper het artikel overhandigt of aantoont dat hij het artikel naar de verkoper gestuurd heeft.
Bij opzegging van het koopcontract worden de kosten, verbonden met de teruggave van het artikel door de koper gedragen.
Bij opzegging van het koopcontract heeft de consument alleen recht op teruggave van de vervoerskosten met de laagst aangeboden hoogte (als hij een duurdere wijze van vervoer gekozen heeft).
In het geval van online geleverde digitale content kan het koopcontract niet worden opgezegd. De consument heeft de mogelijkheid om de digitale content van tevoren te bekijken middels een demoversie.
De consument kan op basis van de volgende bepalingen het koopcontract niet opzeggen:
- over de levering van een artikel dat naar wens van de consument of voor zijn persoon werd gemodificeerd,
- over de levering van een artikel dat aan snelle bederf onderhevig is, evenals artikelen die na levering onherroepelijk met een ander artikel/met andere artikelen gemengd werd,
- over de levering van een artikel in een gesloten verpakking, dat de consument uit de verpakking genomen heeft en daar om hygiënische redenen niet meer in teruggedaan kan worden,
- over de levering van een audio- of video-opname of een computerprogramma, als hij de oorspronkelijke verpakking geschonden heeft.