Logo
Alles over winkelen

Veelgestelde vragen

Onze winkels
  • Winkelen in Praag
    Mezi Vodami 23, 143 00 Praag 4
    Tsjechië

    Winkelen in Brno
    Lidická 28, 602 00 Brno
    Tsjechië

Onze producten
  • B-Stock is een artikel dat een cosmetisch foutje heeft, niet in de originele verpakking zit of in een winkel is uitgestald, maar wel 100% functioneel is. Een beschrijving van het defect of de schade is direct te vinden in de productbeschrijving.
  • Het label "Nieuw" duidt op nieuwe producten op de markt, terwijl het label "Nieuw bij ons" duidt op producten die al enige tijd op de markt zijn en die we nu aanbieden op Kytary.nl.
  • Boutique instrumenten zijn speciaal geselecteerde premium instrumenten die zeldzaam, antiek, in kleine series of uniek, moeilijk te vinden of op maat gemaakt zijn. Deze instrumenten hebben vaak een hoge muzikale, historische en verzamelwaarde. De Boutique-sectie vind je hier.
  • Als er een product ontbreekt in ons aanbod of als we er niet genoeg informatie over geven, neem dan contact met ons op via .
  • Als de goederen op voorraad zijn, bevinden ze zich fysiek in ons centrale magazijn of in onze winkels. Deze informatie is te vinden op de productpagina direct onder de prijs, waar je kunt klikken/tikken op het label "Op voorraad" om gedetailleerde informatie over de locatie van het product te openen. Als het product bij de leverancier is, naar ons onderweg is of in de winkel ligt, wordt dit altijd aangegeven met de verwachte verzenddatum.
  • Dit betekent dat we de goederen op dit moment niet op voorraad hebben en de leverancier om levering zullen vragen. We zullen de leveringsdatum op verzoek specificeren.
  • Goederen die op deze manier gemarkeerd zijn, zijn niet gloednieuw. Het is ofwel uitgestald in de winkel, uitgepakt, gebruikt door de klant of gerepareerd door een vakman. Deze goederen zijn lager geprijsd dan nieuwe goederen en hebben meestal een garantie van 12 maanden, of in sommige gevallen 36 maanden (de duur van de garantie staat op het product vermeld).
  • We hebben onze eigen fotostudio en maken onze eigen foto's van de producten. We gebruiken zelden foto's die rechtstreeks van fabrikanten komen.
Bestellingen
  • We verwerken elke bestelling zo snel mogelijk, omdat we ons kunnen voorstellen hoezeer je uitkijkt naar je nieuwe instrument of muziekaccessoire. Artikelen die op voorraad zijn, worden uiterlijk de volgende werkdag verzonden. Bij elk product geven we de verwachte verzenddatum aan.
  • Je kunt actuele informatie over de status van je bestelling vinden door in te loggen op je klantenaccount in het gedeelte Mijn bestellingen. Als je zonder registratie hebt gekocht, klik/tik je gewoon op de link in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen nadat je je bestelling hebt geplaatst.
  • Je kunt zelfs zonder registratie bij ons winkelen. Registreren en een gebruikersaccount aanmaken biedt echter veel voordelen – bijvoorbeeld het sparen van bonuspunten die je vervolgens kunt gebruiken voor extra aankopen, rapporten over je bestellingen of de mogelijkheid om producten aan je favorieten toe te voegen.
  • Alle prijzen zijn inclusief btw. Als je btw wilt terugvragen van de overheid, bespreek dit dan met je accountant of belastingadviseur.
  • Afhankelijk van de gekozen afhaal- of verzendmethode zijn de volgende betaalopties beschikbaar:
    - Online betaling
    - Per factuur
    - Betalen met PayPal
    - Bankoverschrijving

    Meer informatie over betalingsopties vind je hier.
  • We voldoen aan strenge e-commerce standaarden. We werken samen met geverifieerde vervoerders en controleren voortdurend de kwaliteit van onze diensten.
  • Als u een geregistreerde klantenaccount hebt, kunt u de handleidingen voor de producten die u hebt gekocht in uw account vinden door op het bestelnummer te klikken in het gedeelte Mijn bestellingen. Op verzoek via de klantenservice op Als u een geregistreerde klantenaccount hebt, kunt u de handleidingen voor de producten die u hebt gekocht in uw account vinden door op het bestelnummer te klikken in het gedeelte Mijn bestellingen. Op verzoek via de klantenservice op 202 170 677 of via e-mail kunnen we u de handleidingen elektronisch toesturen. of via e-mail kunnen we u de handleidingen elektronisch toesturen.
  • Je vindt de factuur als bijlage bij de e-mail zodra het artikel is verzonden. Geregistreerde klanten kunnen alle documenten gemakkelijk terugvinden in hun klantenaccount in het gedeelte Mijn bestellingen.
  • Selecteer allereerst de optie "onmiddellijke betaling" (als je bank dat toestaat) wanneer je een betalingsopdracht geeft bij je bank. Vul vervolgens zorgvuldig alle gegevens in van de voorschotfactuur die naar je wordt gemaild, nadat je je bestelling hebt geplaatst. Let bij het invullen vooral op het variabele symbool, het bedrag en het rekeningnummer. Hiervoor kun je de QR-code op de bestelbevestigingspagina of in de e-mail gebruiken.
  • De bezorgdatum van je bestelling hangt af van de vervoerder die je in je winkelwagen hebt gedaan. Op de productpagina geven we de datum aan waarop we de artikelen kunnen verzenden. Zodra je bestelling is geplaatst, brengen we je op de hoogte van de leveringsgegevens of word je rechtstreeks gecontacteerd door de vervoerder van je keuze.
Verzending
  • We bieden de volgende afhaal- en bezorgmethoden, die kunnen worden geselecteerd afhankelijk van het aantal en type producten in de bestelling:
    - GLS
    - DHL
    - Gebrüder Weiss

    Klik hier voor meer informatie over transportopties.
  • Gratis bezorging bij meer dan € 199,00.
    Klik hier voor meer informatie over transportopties.
  • Neem rechtstreeks contact op met de vervoerder. Wij verstrekken geen nota's voor de vervoerder.
  • Ja, vink tijdens het bestelproces het vakje "Stuur goederen naar een ander adres" aan in stap 3 van het formulier.
  • Ja, de goederen zijn verzekerd tijdens het transport.
  • Het is niet nodig om het beschadigde pakket in ontvangst te nemen. Als je besluit om dit wel te doen, moet je de schade onmiddellijk na ontvangst van het pakket van de koerier melden door deze op te schrijven in het overdrachtsrapport dat beschikbaar is voor de koerier, of in de tablet/scanner. Maak een foto van het beschadigde pakket of de beschadigde goederen, zodat we de situatie later met het transportbedrijf kunnen oplossen. U kunt ook te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice op 202 170 677 of per e-mail op .
  • Als je meer dan één artikel bestelt dat op voorraad is, verzenden we de bestelling meteen en het kan gebeuren dat het artikel niet in 1 pakket past, dus kunnen we het in meerdere pakketten verzenden. Het is dan aan de vervoerder of hij de hele bestelling in één zending kan leveren. In het geval dat je goederen bestelt die op voorraad zijn en tegelijkertijd goederen die nog niet op voorraad zijn (er staat bijvoorbeeld "Beschikbaar binnen 1-2 weken na bestelling" of "Verwacht binnen een dag/maand/jaar") kun je tijdens de bestelling beslissen of je de hele bestelling in één keer wilt verzenden als alle producten op voorraad zijn, of dat je de producten die op voorraad zijn en de resterende niet-beschikbare producten later wilt verzenden. Nogmaals, de bestelling kan in meerdere pakketten worden verzonden en het is aan de vervoerder om alle pakketten tegelijk af te leveren.
  • Alle verkoopdocumenten worden elektronisch verzonden en zijn ook beschikbaar in de klantenaccount voor geregistreerde klanten. We streven ernaar het milieu te sparen en printen alleen kassabonnen op verzoek van de klant. Geef dit verzoek aan voordat je je bestelling verzendt in stap 3 van het winkelwagentje via de optie "Een opmerking toevoegen aan je bestelling".
Service en diensten
  • We hebben ons eigen servicecentrum met een team van professionals. In de gitaarwerkplaats houden gitaarexperts zich bezig met het afstellen van alle soorten gitaren, het repareren van elektronica, het schuren en vervangen van frets en een breed scala aan andere taken. In de elektrowerkplaats repareren we geluidsapparatuur, apparaten, piano's en andere apparaten. We nemen ook het onderhoud van snaarinstrumenten voor onze rekening.

    Een lijst van al onze serviceactiviteiten vind je hier.

  • We kunnen gitaren, bassen, keyboards, snaren en elektronica repareren. We zijn ook een geautoriseerde service voor Fender, Taylor en Yamaha. We onderhouden instrumenten rechtstreeks op ons hoofdkantoor en we onderhouden ook instrumenten die niet bij ons zijn gekocht.

    Een lijst van al onze serviceactiviteiten vind je hier.

  • Ja, we repareren ook oudere instrumenten. Meer informatie over ons servicecentrum vind je hier.
  • De meest voorkomende reparaties staan vermeld in de prijslijst. Als je geïnteresseerd bent in een specifiek type reparatie, neem dan contact op met ons Servicecentrum.
  • Neem contact op met de klantenservice op 202 170 677 of stuur een e-mail naar klachten@kytary.nl.
  • Als je het product dat je zoekt niet in de e-shop vindt, neem dan contact met ons op via klachten@kytary.nl. Als je hulp nodig hebt bij het repareren van je gereedschap, neem dan rechtstreeks contact op met ons Servicecentrum.
Klantenondersteuning
  • Bel de klantenservice op 202 170 677, (ma–vri 10:00-17:00 (in het Engels)). Je kunt ook contact met ons opnemen via het webformulier of via e-mail .
  • Je kunt ook telefonisch bestellen. Maar direct online bestellen in de e-shop is sneller.
  • Collega's van de klantenservice komen naar je toe zodra ze de verzoeken of vragen van de klant voor je hebben afgehandeld. Dit is meestal binnen de volgende werkdag. De afdeling klantenservice is niet bereikbaar in het weekend en op feestdagen.
  • We kunnen je adviseren over alles wat te maken heeft met bestellen, instrumentsselectie, inkoop of klachten en service. Kijk voordat je ons belt of schrijft of je vraag voorkomt in onze FAQ-sectie.
  • Stuur uw ideeën voor verbetering, complimenten of klachten via het webformulier of per e-mail naar klachten@kytary.nl.
  • Je kunt een vraag stellen op de productdetailpagina in de sectie Advies, waar onze productspecialisten je snel zullen antwoorden. We sturen je ook een antwoord per e-mail en geregistreerde klanten kunnen dit vinden in hun klantenaccount, in het gedeelte Mijn vragen - Over producten van de e-shop.

    We helpen je ook graag met je productkeuze door de klantenservice te bellen op 202 170 677 of contact met ons op te nemen via het webformulier of e-mail .

  • We helpen je ook graag met je productkeuze door de klantenservice te bellen op 202 170 677 of contact met ons op te nemen via het webformulier of e-mail . Geregistreerde klanten kunnen een vraag stellen in hun klantenaccount onder Mijn vragen - Over mijn bestellingen.
Reclamatie
  • Voor nieuwe goederen geven we een uitgebreide garantie van 3 jaar (niet geldig voor beschadigde, gebruikte en boetiekgoederen - hiervoor geldt een garantie van 1 jaar). De duur van de garantie wordt altijd aangegeven op de specifieke productpagina.
  • Breng de goederen persoonlijk naar een van onze filialen in Praag of Brno, of stuur ze naar ons op. Instructies hiervoor vind je hier.
  • Je moet het instrument of accessoire waarop aanspraak wordt gemaakt en een factuur of kwitantie overleggen.
  • Verpak de goederen zodanig dat ze niet beschadigd raken tijdens het hanteren of tijdens het morsen van onderdelen. Tegelijkertijd mag de verpakking zelf het verpakte product niet beschadigen.
  • Dit hangt af van wat de goederen zijn en wat het defect is. Als je niet zeker weet wat je mee moet nemen, neem dan contact op met onze klantenservice op 202 170 677 of stuur een e-mail naar om erachter te komen wat je mee moet nemen voor je claim.
  • Je hoeft de verpakking niet na de periode van 30 dagen af te geven, maar bewaar de verpakking binnen 30 dagen na aankoop. Als je de verpakking al hebt weggegooid, neem dan per e-mail contact met ons op via klachten@kytary.nl en we zullen het probleem oplossen.
  • Stuur de geretourneerde goederen naar:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.nl
    Afdeling Klachten
    Mezi Vodami 23,143 00 Praag 4 – Modřany
    Tsjechië

  • Volgens de wet zijn wij als verkoper verplicht om een klacht binnen 30 dagen af te handelen, maar we streven er altijd naar om de klachtenprocedure zo kort mogelijk te maken.
  • We proberen elke klacht zo snel mogelijk af te handelen.
  • Ja, iedereen kan binnenkomen, maar ze moeten het klachtenrapport bij zich hebben.
Terugzenden van artikelen
  • Binnen 30 dagen nadat je de goederen hebt ontvangen of in de winkel hebt afgehaald, heb je de mogelijkheid om ze zonder opgaaf van reden terug te sturen (dit geldt voor consumenten, niet voor bedrijven of handelaren). De termijn van 30 dagen geldt niet voor gebruikte goederen, producten die door hun aard niet opnieuw kunnen worden gebruikt na het uitpakken en producten uit de boetiekafdeling (deze informatie is ook te vinden in de beschrijving van de goederen). Herroeping is niet mogelijk voor elektronische licenties. Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor alle details. Als we de retourtermijn in een buitengewoon geval verlengen, zullen we u hierover informeren op de productdetails of andere pagina's van de e-shop.
  • De termijn van 30 dagen geldt niet voor producten die door hun aard niet opnieuw kunnen worden gebruikt na het uitpakken. Herroeping van het contract is niet mogelijk voor elektronische licenties. Voor producten uit de boetiekafdeling en gebruikte en beschadigde goederen geldt een retourtermijn van 14 dagen. De duur van de retourperiode staat altijd aangegeven op de goederen. Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor alle details.
  • Als je je nieuwe instrument of iets anders uit onze e-shop niet goed vindt, kun je de artikelen binnen 30 dagen terugsturen (alleen voor consumenten, niet voor bedrijven of vakmensen). Voor producten uit de Boutique-sectie en gebruikte en beschadigde artikelen geldt een retourtermijn van 14 dagen. Als we in een uitzonderlijk geval de retourtermijn, informeren we je hierover op de productgegevens of andere pagina's van de e-shop.
  • Bewaar de verpakking binnen 30 dagen na aankoop. Als je de verpakking al hebt weggegooid, neem dan per e-mail contact met ons op via klachten@kytary.nl.
  • Stuur de artikelen voor retourzending naar:
    AUDIO PARTNER s.r.o. – Kytary.nl
    Afdeling voor retournering van artikelen
    Mezi Vodami 23,143 00 Praha 4 – Modřany
    Tsjechië

  • Voor goederen die gekocht zijn van 1 november tot 24 december bieden we de mogelijkheid om ze in te ruilen voor andere goederen tot 31 januari van het volgende jaar.

Klantenbonus
  • Voor elke aankoop verdien je punten die je vervolgens kunt gebruiken als korting voor toekomstige bestellingen. Alle info over het bonusprogramma vind je hier.
  • Ja. Er zijn ook andere voordelen van het registreren: je kunt bijvoorbeeld producten toevoegen aan je "favorieten", je kunt een overzicht krijgen van alle bestellingen. Daarnaast zijn vragen over je bestellingen of producten direct binnen handbereik. We besparen je ook tijd bij het aanmaken van je bestelling door de bekende factuur- en leveringsgegevens in te vullen.
  • Elke geregistreerde klant ontvangt een bonus bij elke aankoop. Meer informatie over de bonus vind je hier.
  • Selecteer in de eerste stap van het winkelwagentje "Ik wil mijn bonus van € XXX inwisselen". Je ziet meteen welke bonus je beschikbaar hebt en je kunt bepalen hoeveel je wilt gebruiken om de prijs van je bestelling te verlagen. Houd er rekening mee dat de bonus slechts tot 50% van de totale prijs kan worden gebruikt.
  • Bonuspunten worden direct na aankoop bijgeschreven, maar let op - ze worden pas 30 dagen na aankoop geactiveerd. Als je nog vragen hebt, bel dan onze klantenservice op 202 170 677 of neem contact met ons op via het webformulier of e-mail .
  • De verdiende bonus vervalt na 1 jaar.
Elektronische licenties
  • De licentie ontvang je kort na aankoop in je inbox per e-mail. Geregistreerde klanten vinden het licentie/serienummer in hun klantenaccount onder de specifieke bestelling.
  • Alle informatie om de digitale inhoud te downloaden vind je in de e-mail nadat je je bestelling hebt betaald.
  • Updates voor gekochte software worden rechtstreeks door de fabrikanten geleverd en Kytary.nl is daar als wederverkoper niet verantwoordelijk voor. Ook zijn wij niet verantwoordelijk voor defecten die de updates kunnen veroorzaken.
  • Als de downloadlink die we je in de e-mail hebben gestuurd niet werkt, neem dan contact met ons op via de klantenservice op 202 170 677 of e-mail . Als de link werkt maar er een fout optreedt tijdens het downloaden, probeer de download dan opnieuw en neem bij herhaalde problemen contact op met de fabrikant van de licentie of software die je hebt gekocht. Doe hetzelfde als de download een login vereist - dit kan voorkomen, in welk geval je je moet registreren op de website van de fabrikant.
  • Eletronic-licenties kunnen niet worden geretourneerd.
  • Je kunt ook zonder registratie elektronische licenties bij ons kopen. Registratie biedt echter veel voordelen - je kunt bijvoorbeeld bonuspunten sparen die je vervolgens kunt gebruiken voor je volgende aankoop.
Recensies
  • We stellen geen grenzen aan je verbeelding, maar als je niet weet hoe je een recensie moet schrijven, probeer je dan voor te stellen wat jij als klant van een ideale recensie verwacht en wat erin moet staan om nuttig voor je te zijn. Dan zal het gemakkelijk zijn om je eigen recensie te schrijven. Voor meer informatie over recensies (inclusief advies over hoe ze te schrijven), klik hier of zie het volgende punt hieronder.
  • Je mag alles schrijven in je review, maar volg alsjeblieft deze regels:
    - Je review mag niet vulgair of beledigend zijn.
    - Gebruik geen links naar andere websites in je review.
    - Beschrijf in je beoordeling je eigen ervaring met het product naar waarheid. Creëer geen dubbele reviews.
    - Bescherm je privacy. Vermeld uw persoonlijke gegevens of die van derden niet in uw recensie.
    - Kopieer geen teksten van anderen.
    Je beoordeling moet relevant zijn en moet verband houden met het product zelf, niet met de bezorging, betaling of andere diensten.
    - Heb je je bestelling beschadigd ontvangen, schrijf hier dan geen review over, maar neem contact op met onze klachtenafdeling.
    - De evaluatie omvat geen vragen. Als je aanvullende vragen hebt over je aankoop, gebruik dan het gedeelte met productdetails of neem contact op met onze klantenservice.

    In verband met de bovenstaande regels behouden we ons het recht voor om reviews die op enigerlei wijze in strijd zijn met de regels of in strijd zijn met de toepasselijke wetgeving niet te publiceren of dergelijke reviews te verwijderen.

  • Reviews kunnen worden geschreven door geregistreerde klanten of door klanten die een e-mail hebben ontvangen met een link naar de review (bijv. Heureka). We publiceren alle reviews en maken onderscheid tussen geverifieerde en niet-geverifieerde reviews. Voor geverifieerde reviews kunnen we de aankoop van het product via onze e-shop garanderen.
  • We zijn wettelijk verplicht om bij beoordelingen onderscheid te maken tussen beoordelingen die zijn gegeven door een klant die het beoordeelde product al dan niet bij ons heeft gekocht. Daarom geven we bij beoordelingen aan of deze geverifieerd, geverifieerd via een derde partij (bijv. Heureka) of ongeverifieerd zijn. Voor alle geverifieerde beoordelingen kunnen we de aankoop van het betreffende product via onze e-shop garanderen.
Andere vragen
  • Stuur je ideeën voor verbetering, complimenten of klachten via het webformulier of naar e-mail services@kytary.nl.
  • Neem in dat geval contact op met onze klantenservice op 202 170 677 of per e-mail op en we helpen je graag verder.
Vergelijkbare zinnen
Categories
Merken